2011-11-03 | 09:23:48

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon,and I'm aiming right at you.

Vaknar upp mitt i natten vid tre och ligger och tänker,tänker på allt som är värt att tänka på i grund och botten.
Ligger vaken till fyra då jag bestämmer mig för att kliva upp, har ett litet hopp om att må lite bättre idag och mådde faktiskt lite bättre.

Sitter och funderar ut lite nya saker till min fina B. Tänker på en brösta men det är frågan om det är nödvändigt då vi inte behöver det fast isåfall för att kunna matcha och för att det är grymt snyggt!
Ett nytt vintertäcke måste han ha oxå , så kolla lite olika märken och färger. Han är så sjukt fin i rött och blått så ska i första hand kolla om det finns något som kan falla han i smaken i de färgerna.


Bild på mina fina Boyzon förra sommaren,var typ andra tävlingen.
3 Kommentarer
evelina daulin åberg:

sv: härligt:D



åååh då är jag inte ensam om det haha! ja visst är det härligt. det är nog julen när hela släkten är samlad, när snön ligger på marken! men också sjukt kul att åka skidor:) dudå? <3

Kram

2011-11-03 | 10:23:25
URL: http://evelinainfocus.blogg.se/
sara:

oj 2 eller 3? så länge ja minns :) Ska hoppa änglahoppet i Borås nu i helgen :) Ifall du vet vilken tävling det är :D

2011-11-03 | 10:23:55
URL: http://marbellas.blogg.se/
Maja:

Ja hur är det med B nu? Skriv gärna mer om honom ;)

2011-11-03 | 10:45:39
URL: http://felfri.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!