2011-11-09 | 19:14:52

När allting bara bär emot.

Klockan är drygt 7 och det är som det varit den senaste veckan , helt jävla död hela dagarna.
Ligger och vilar , oftast på samma ställe i flera timmar utan att röra mig. Lika yr och illamående som alltid och benen orkar inte bära mig helt enkelt.
Rastlös är bara förnamnet på vad jag är nu också. Är så trött men om jag går och lägger mig nu så vet jag att som alltid vaknar jag vid klockan tre och inte kan sova mer.
Tror jag ska lägga mig i ett bad och sedan lägga mig och kolla på någon bra depp-kärleksfilm, hatar att vara såhär nu.

Förresten tog en sväng till skolan vid två och träffade massa fina vänner i åttan , ni betyder ♥


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!