2011-11-09 | 15:50:36

Jo, jag lever.

Sitter med en kopp kaffe och tänkte ta och berätta nu hur det gick och varför jag var på VC i Måndags...

Har under ungefär 1 år haft problem med magen , har inte kunnat äta eller sova riktigt för att det bränns i maggropen.
Det beror troligast på att i 8an var det så sjukt stressigt och jobbigt i skolan så att allt utvecklades det eventuellt till magkatarr och har nu gått till och från.
Ibland är det så illa så att ett glas vatten skulle kunna bränna sönder magen, känns det som. Stark mat är bara att glömma!
Försöker verkligen att stressa ner så att de  blir bättre men det funkar inte.

För cirka 2 veckor sedan tog vi kontakt med VC då det istället för att bara brännas så gör det ont i stället,blir så trött och slö av de. Men förstår verkligen inte varför de rekommenderade ett läkemedel mot halsbränna?
Hur som helst så tog jag de tabletterna som jag skulle göra men de funkade inte alls utan fick bara ondare av de.
Nu i veckan låg jag hela Lördag av att det gjorde så ont och likadant hela natten , så mamma ringde och jag fick en tid på Måndagen då halv 9.

Åkte dit och de pratade och klämmde och kände på magen, hon sa oxå att jag var mycket blek som mamma och fler hade sagt till mig några dagar innan.
Fick ta 10 prover varav 9 blodprovsrör som de fyllde, trodde nästan jag skulle bli blodlös.
Hoppas på svar så fort som möjligt då jag inte står ut med magvärk och huvudvärk. Likblek och är helt orkeslös.
Om det inte visar något på provet tas det vidare till barnkliniken.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!