2011-11-05 | 17:21:02

Du får mig att orka andas.



Kollar på bilden som jag fotade på min fina B idag och han är så sjukt fin att jag blir varm i hela kroppen
Vaknade runt tre i natt igen men lyckades somna om till runt klockan sex. Vid tio fick jag för mig att börja rensa på rummet och lägga ner lite saker i en kartong som jag märkt så fint med " Frigge",längtar så sjukt mycket till jag får flytta ut dit så ni fattar inte.
Hade sån längtan efter B så drog till stallet runt 1 och mockade och fixade åt både han och Pelle. Tog in två leriga hästar från hagen och sadlade och gjorde klar min fina häst.

Red på travbanan , han var spänd till en början men slappnade av mer efter en stund. Körde joggning 2 gånger och sedan galopp 1 gång , shit vad pigg han blev i galoppen.
Just det red han på ett rakt bett idag och han gick helt okej på det, så ska prova och ha det någon gång till.

1 Kommentarer
Anonym:

Hejhej! Du behöver ju inte ge honom ett iskallt bett :) Du kan ju värma det. Lägg det i handen och stäng, efter efter ett litet tag är det varmt

2011-11-05 | 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!